diumenge, 13 de gener del 2013

El concurs i el mes de desembre


Desembre s’hauria d’esborrar del mapa! Només és la meva opinió. És un mes d’acumulament, massa coses per tant poc temps. No m’agrada el desembre, i aquest a sigut impossible. Ja hem arribat al gener i ens ha quedat algun tema per tancar, a més d’haver-ne obert de nous. 

Un d’aquests temes és el concurs de novembre. Teníem dubtes de si havíem de continuar fent el concurs, ja que ens suposa una feina fixa més dins totes les coses que s’han de fer. La il·lusió hi és però el temps continua sent el mateix, ja ho sé, sona a excusa!!  i el mes de desembre en l’hem saltat. Ja us explicarem si el tornem a fer i quan, però de moment ens quedem aquí.

I aquí teniu el resum del concurs de Novembre, que s’havia de fer un pastís que portés melmelada.

Van participar:
















Ens han agradat tots els pastissos, però hem de donar un premi. Li donem a l’Abril, amb aquest pastís clàssic d’aniversari.

Gràcies a totes per haver participat!!

PD: les fotos són dels blocs participants.

6 comentaris:

  1. El desembre és un mes estressant, però val la pena, eh? jejeje...
    Totes les aprotacions tenen una pinta deliciosa!

    ResponElimina
  2. Ha passat ràpid el desembre per tots! Enorabona a la guanyadora!
    I benvingudes al gener!
    Palmira

    ResponElimina
  3. Bon Any per començar!
    Comprenc que de vegades tot això de les festes atabala, per`¿Què faríem sense?
    I sense el vostre concurs?
    Jo no he arribat a participarhi, primer perquè no sóc tan bona cuinera i a més amb els estudis no he estat mai a temps. Però ho trobo molt divertit. Aquesta és la meva opinió, us entenc, però us hi animo. Petons.

    ResponElimina
  4. Feliç 2013, noies!!!!
    Poc a poc, després de l'1 ve el 2......No ens compliquéssim massa la vida que ja és prou complicada......
    Felicitats pel concurs!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  5. Nenes, jo encara no m'he recuperat del desembre. Sembla que vagi a càmara lenta. Us entenc perfectament tot el que us passa... Ah, com que l'Abril ha guanyat eh? Ja parlaré amb aquesta noia que ho fa tant bé: és una "enchufada"! He he, és broma. M'agrada molt el seu bloc. I com a persona és encantadora. Ens veiem aviat...
    Nani

    ResponElimina
  6. Totalment d'acord...el Desembre fa pànic!!! de bona gana em carregava la majoria de coses d'aquestes festes....totes no però li passaria per la mandolina ben a gust!!!! Mercis per recull...m'apassionen les maduixes!!!

    ResponElimina