dimarts, 7 d’octubre del 2014

Cigrons amb verdures i melmelada de ceba

Aquests mesos m'ha costat molt posar-m'hi. D'idees i receptes sempre en surten, però a vegades una no té ganes de fer-les. A l'estiu, que en teoria tenim més temps, s'allarga el dia i les hores de claror, és quan menys ganes tinc de fer res. Viuria directament a la piscina!! M'agradaria que quan pensés una recepta sense cap mena d'esforç, sortís publicada. Però per sort o desgràcia, encara no passa. Hi ha persones que primer pensen les fotos i després les receptes, n'hi ha que el més important són les receptes, n'hi ha que tenen molta imaginació i n'hi ha que són més clàssics, a mi m'agradaria fer o intentar, com a mínim, receptes fàcils, que siguin de veritat, i que tothom les pugui fer. 
Aquesta recepta és fàcil, ràpida, i com sempre amb melmelada.

Cigrons amb verdures i melmelada de ceba








Necessitem per a 4:

  • 300g de cigrons cuits
  • 1 ceba tallada petita
  • 1/2 pebrot vermell tallat petit
  • 1/2 pebrot groc tallat petit
  • 1/2 pebrot verd tallat petit
  • (podeu posar-hi la verdura que vulgueu)
  • 4 cullerades de melmelada de ceba
  • 1 culleradeta de sèsam cru
  • pell ratllada de 1/2 llima
  • fulles de Julivert picades
  • oli d'oliva







En una paella courem les verdures amb un raig d'oli. Salpebrem.










Quan estiguin cuites hi afegirem els cigrons, la melmelada de ceba i mitja tasseta d'aigua. En tenir els cigrons cuits, només ens cal que lligui la salsa. Tanquem el foc i hi afegim el sèsam, el julivert i la pell de la llima, fem dues voltes i ja ens ho podem menjar.









4 comentaris:

  1. m'entra una gana nomès llegint aquesta recepta ! La faré d'aqui poc, segur !

    ResponElimina
  2. mmm, quins cigronets més bons!!!

    Jo sóc com tu, quan tinc l'idea m'agradaria que en un plis-plas es publiqués... però no! s'ha de cuinar, retratar, redactar...
    Però al final ho acabem fent ;-)
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Sorprenent!!! Quins cigrons!!! Amb melmelada!!! Innovador, innovador!!!!
    Petons, noies!
    Olga

    ResponElimina
  4. Ben senzilla però amb molt bona pinta!
    A vegades si que fa mandra publicar, cuinar mai per mi però fer les fotos quan tothom diu "tinc gana" em costa més!
    Una abraçada!
    Palmira

    ResponElimina